Українська мова
11- А клас
Програма. Програма для
профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Академічний
рівень (за загальною редакцією Р.В. Мовчан). –К.: Грамота.; 2011(затверджена
наказом МОН України від 28.10.2010 № 1021).
Підручник. Українська
мова: підручник для 11-го класу
загальноосвітніх навчальних закладів: рівень стандарту / О.В.Заболотний,
О.В.Заболотний. – К.: Генеза, 2011.- 256 с.
Педагогічне навантаження:
І семестр – 48
годин: 3 години на тиждень (
1 година за рахунок варіативної складової на підсилення годин державного
компоненту).
ІІ семестр – 57
годин: 3 години на тиждень ( 1 година за рахунок варіативної складової на
підсилення годин державного компоненту)..
Всього на рік – 105
годин.
Розклад уроків на І семестр
Понеділок
2
урок
Четвер
1
урок
2
урок
Українська
мова.
№ з/п
|
Зміст
програмового матеріалу
|
Дата
|
Примітка
|
1.
|
Повторення
вивченого в 10 класі
Стилістика як розділ
науки про мову. Фонетичні, лексичні, фразеологічні, словотворчі засоби
стилістики.
|
04.09
|
|
2.
|
Норма літературної мови як основне
поняття правильності мовлення, її варіативність.
|
04.09
|
|
3.
|
Стилістика мови. Культура
мовлення.
Морфологічні засоби стилістики
Стилістичне забарвлення граматичних
понять і граматичних форм. Поняття роду, числа.
|
07.09
|
|
4.
|
Власні і загальні назви. Велика буква і
лапки у власних назвах.
|
11.09
|
|
5.
|
Власні і загальні назви. Велика буква і
лапки у власних назвах.
|
11.09
|
|
6.
|
РМ Види мовленнєвої діяльності
(аудіювання, читання, говоріння, письмо). Читання мовчки тексту
діалогічного і монологічного характеру художнього стилю.
|
14.09
|
|
7
|
Ступені порівняння. Стягнені і нестягнені
форми.
|
18.09
|
|
8
|
Написання складних прикметників.
|
18.09
|
|
9
|
РМ Види запису прочитаного:
докладний і короткий плани. Бібліографія.
|
21.09
|
|
10
|
Займенники й контекст. Синоніміка
займенникових форм: неозначених, заперечних, означальних; вказівних
займенників і прикметників; пропуск особових займенників; зайве вживання
займенників.
|
25.09
|
|
11
|
Правопис займенників.
|
25.09
|
Зошит
|
12
|
Контрольна робота з теми «Стилістика мови. Культура
мовлення.
Морфологічні засоби стилістики» (тест).
|
28.09
|
КР тест
Тематична
|
13
|
Стилістичні аспекти дієслівних категорій. Синоніміка
дієприкметників: дієприкметникових зворотів і підрядних означальних речень.
|
02.10
|
|
14
|
Синоніміка дієприслівників:
дієприслівниковий зворот і підрядні речення обставинні.
|
02.10
|
|
15
|
Пунктограма при відокремлених другорядних членах
речення.
|
05.10
|
|
16
|
РМ Усний докладний переказ тексту публіцистичного стилю із творчим
завданням
|
09.10
|
|
17
|
РМ Письмовий докладний переказ тексту
публіцистичного стилю із творчим завданням.
|
09.10
|
|
18
|
Пунктограма при відокремлених
другорядних членах речення.
|
12.10
|
|
19
|
Не і ні з різними частинами мови.
|
16.10
|
|
20
|
Не і ні з різними частинами мови.
|
16.10
|
|
21
|
Не і ні з різними частинами мови.
|
19.10
|
|
22
|
Контрольна робота (докладний переказ розповідного тексту із творчим
завданням у публіцистичному стилі).
|
23.10
|
КР переказ
|
23
|
Контрольна робота (докладний переказ розповідного тексту із творчим
завданням у публіцистичному стилі).
|
23.10
|
КР переказ
|
24
|
Написання –н- у прикметниках,
дієприкметниках, займенниках, прислівниках
|
26.10
|
|
25
|
Написання -нн- у прикметниках, прислівниках.
|
30.10
|
|
26
|
Написання -нн- у прикметниках, прислівниках.
|
30.10
|
Зошит
|
27
|
РМ. Письмовий стислий переказ тексту публіцистичного стилю із творчим
завданням.
|
02.11
|
|
28.
|
Контрольна робота з теми «Стилістика
мови. Культура мовлення.
Морфологічні засоби стилістики» (тест).
|
06.11
|
КР тест
|
29
|
Контрольне
читання мовчки (тест).
|
06.11
|
Тематична
|
30
|
Стилістика простих речень
Види простих речень і їх відтінки значень.
|
09.11
|
|
31
|
Синоніміка мовних засобів вираження присудка.
|
13.11
|
|
32
|
Синоніміка мовних засобів вираження другорядних членів.
|
13.11
|
|
33
|
РМ Усний твір-роздум у публіцистичному
стилі на морально-етичну тему.
|
16.11
|
|
34
|
Синоніміка двоскладних і односкладних речень
|
20.11
|
|
35
|
Синоніміка неозначено-особових, узагальнено-особових і
безособових речень.
|
20.11
|
|
36
|
Синоніміка означено-особових і
безособових речень.
|
23.11
|
|
37
|
Контрольна робота (твір-роздум
на морально-етичну тему у публіцистичному стилі).
|
27.11
|
КР твір
|
38
|
Контрольна робота (твір-роздум
на морально-етичну тему у публіцистичному стилі).
|
27.11
|
КР твір
|
39
|
Кома, тире і двокрапка у простому
реченні
|
30.11
|
Зошит
|
40
|
Пунктограми у простому реченні.
|
04.12
|
|
41
|
Контрольна робота (диктант).
|
04.12
|
КР диктант
|
42
|
Інверсія замість прямого порядку
слів.
|
07.12
|
|
43
|
Синоніміка відокремлених
другорядних членів.
|
09.12
|
|
44
|
Синоніміка невідокремлених
другорядних членів.
|
11.12
|
|
45
|
Вираження різноманітних смислових
значень за допомогою звертань.
|
11.12
|
|
46
|
Вираження різноманітних смислових
значень за допомогою вставних слів і вставних конструкцій, їх
емоційно-експресивний характер.
|
14.12
|
Зошит
|
47
|
Контрольна
робота з теми «Стилістика простих речень
(тест).
|
18.12
|
КР тест
|
48
|
Підсумок вивченого у І семестрі
|
18.12
|
Тематична
|
Українська література
11-А клас
Програма. Програма для
профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Академічний
рівень (за загальною редакцією Р.В. Мовчан). –К.: Грамота.; 2011(затверджена
наказом МОН України від 28.10.2010 № 1021).
Підручник. Українська
література: підручник для 11-го класу загальноосвітніх навчальних закладів:
рівень стандарту, академічний рівень/ за заг. ред. Г.Ф.Семенюка – К.: Освіта,
2011.- 416 с.
Педагогічне навантаження:
І семестр – 32
години: 2 години на тиждень
ІІ семестр – 38
годин: 2 години на тиждень
Всього на рік – 70
годин.
№ ур
|
Зміст програмового матеріалу
|
Дата
|
Примітка
|
|
УКРАЇНСЬКА
ЛІТЕРАТУРА 1920-1930 рр.
|
|
|
1
|
Складні
суспільно-історичні умови розвитку української літератури ХХ ст., основні
стильові напрями (модернізм, соцреалізм, постмодернізм). Поняття “розстріляне
відродження”.
ТЛ: “розстріляне відродження”.
|
02.09
|
|
2
|
Павло
Тичина.
Найбільший модерніст 20-х років. Звернення до “вічних” тем, культура
віршування, потужне ліричне “Я” як символ нової людини, поєднання тенденцій
символізму, неоромантизму, експресіонізму, імпресіонізму.
|
02.09
|
|
3
|
Наскрізна оптимістична тональність,
життєствердна настроєвість збірки Павла
Тичини «Сонячні кларнети». (“Арфами, арфами...”, “О панно Інно...”, “Ви знаєте, як
липа шелестить...”, “Одчиняйте двері…”).
|
09.09
|
Напам’ять
“Арфами, арфами...”, “О панно Інно...”
|
4
|
Художнє відтворення
національно-визвольного пробудження народу, уславлення борців за вільну
Україну у вірші Павла Тичини “Пам’яті
тридцяти”.
ТЛ: вітаїстичність, експресіонізм, кларнетизм.
|
09.09
|
|
5
|
Літературний авангард (Михайль Семенко). Авангардні
тенденції в українській поезії 1920-х років. Поет-футурист. Урбаністичні
мотиви його лірики, їхня змістова новизна. Київські «неокласики». Микола Зеров («Київ − традиція»).
ТЛ: авангард, футуризм, деструкція.
|
16.09
|
|
6
|
Максим
Рильський (“Молюсь і вірю...”, “Солодкий світ!..”). Приналежність до групи М.
Зерова, М. Рильського. Філософічність, афористичність їхньої лірики. Мотиви
пошуків душевної рівноваги, краси в житті та в душі, вітаїзм, сповідальність.
ТЛ: філософічність, сонет.
|
16.09
|
Напам’ять
“Молюсь
і вірю...”
|
7
|
РМ Урок
виразного читання вивчених поезій
|
23.09
|
РМ (у)
|
8
|
Євген
Плужник. “Для вас, історики
майбутні...”, Вчись у природи творчого спокою...”, “Ніч... а човен – як
срібний птах!..”, “Річний пісок...”. Один із
провідних поетів “розстріляного відродження”.
ТЛ: поглиблення поняття про ліричного
героя.
|
23.09
|
Напам’ять
“Для вас, історики
майбутні...”
|
9
|
Микола Хвильовий.
Життєвий і творчий шлях письменника. Хвильовий - перший
прозаїк радянської літератури.
|
30.09
|
|
10
|
Микола
Хвильовий. «Я («Романтика»).
Розвінчання романтики більшовицької революції і кривавої громадянської війни.
ТЛ: первинне уявлення
про поетичну пунктуацію.
|
30.09
|
Зошит
|
11
|
Григорій Косинка
(Г. Стрілець). “В житах”
Трагічна доля митця. Перевага
імпресіонізму в стильовій палітрі. “В
житах” -- зупинена мить, пошуки
порушеної гармонії. Вітаїстичний пафос, імпресіоністична настроєвість.
ТЛ: поглиблення поняття
про імпресіонізм.
|
07.10
|
|
12
|
Контрольна робота з теми «Творчість
Павла Тичини, Максима Рильського, Євгена Плужника, Миколи Хвильового,
Григорія Косинки» (тест).
|
07.10
|
КР тест
Тематична
|
13
|
Юрій Яновський.
Огляд життя і творчості. Романтичність світовідчуття і стилю в ранній
творчості. Роман у новелах “Вершники” як «реабілітаційний двійник» «Чотирьох
шабель».
|
14.10
|
|
14
|
Умовність
зображення, ідея протиставлення
загальнолюдських вартостей класовим у новелі Ю.Яновського “Подвійне
коло”. Проблема розпаду роду, родини як трагедія народу
|
14.10
|
|
15
|
Ідея нетлінної вартості національних основ буття,
спадковості поколінь, духовної пам’яті у новелі Ю.Яновського “Дитинство”.
|
21.10
|
|
16
|
Утвердження високих загальнолюдських ідеалів
вірності й кохання, відданості громадянському обов’язку у новелі Ю.Яновського
“Шаланда в морі”.
ТЛ: роман у новелах,
художній час і простір, умовність зображення.
|
21.10
|
|
17
|
Валер’ян Підмогильний
- автор інтелектуально-психологічної прози, перекладач.
|
28.10
|
|
18
|
Валер’ян Підмогильний “Місто”.
Світовий мотив підкорення людиною міста, самоутвердження,
інтерпретовані на націо-нальному матеріалі.
|
28.10
|
Зошит
|
19
|
Зображення “цілісної” людини: в єдності біологічного,
духовного, соціального у романі «Місто».
ТЛ:
екзистенціалізм, маргінальність, психологізм, іронія.
|
04.11
|
|
20
|
РМ Контрольний твір (за мистецькою спадщиною Ю.Яновського та В.Підмогильного).
|
04.11
|
ККТ
Тематична
|
21
|
Остап Вишня (Павло Губенко). Огляд життя і
творчості. Могутній і рідкісний талант гумориста. «Моя автобіографія».
|
11.11
|
|
22
|
Оптимізм, любов до природи, людини,
м’який гумор як риси індивідуального почерку Остапа Вишні. Усмішки “Сом”, “Як варити і їсти суп із дикої качки”.
ТЛ: усмішка.
|
11.11
|
|
23
|
Розвиток національного театру (“Березіль” Леся
Курбаса, Харківський театр ім. І.Франка), драматургії 1920−1930 рр. (від
ідеологічних агіток до психологічної драми). П’єси В.Винниченка, М.Куліша,
І.Дніпровського, І.Кочерги, Я.Мамонтова
на перетині традицій “корифеїв”, зарубіжної класики і модерної
драматургії.
|
18.11
|
|
24
|
Микола Куліш.
Життєвий і творчий шлях митця. Зв'язок із театром Л.Курбаса. Сатирична
комедія «Мина
Мазайло». Особливості сюжету.
|
18.11
|
|
25
|
Розвінчання
національного нігілізму, духовної обмеженості на матеріалі українізації (Мина,
Мокій, дядько Тарас, тьотя Мотя).
|
25.11
|
|
26
|
Драматургічна майстерність автора у створенні комічних характерів і ситуацій,
у побудові діалогів та ремарок, у мовній характеристиці героїв. Сценічне
втілення. Актуальність п’єси у наш час.
ТЛ: сатирична комедія.
|
25.11
|
Зошит
|
27
|
РМ Письмово
доведіть або спростуйте тезу «Кого Бог хоче погубити, в того відбирає розум» (Софокл).
На прикладі життя і творчості Микола Куліша.
|
02.12
|
РМ (п)
|
28
|
Література в Західній Україні (до 1939 р.) (огляд)
Богдан-Ігор Антонич “Автопортрет”, “Вишні”, “Зелена
євангелія”, “Дороги”, “Різдво”
Життя і творчість. Аполітичність,
наскрізна життєствердність, метафоричність і міфологізм поезій. Лемківська
конкретика як джерело образних асоціацій. Поєднання язичницьких мотивів із
християнськими; міфологічність образу, екзотика лемківського краю в контексті
вселюдських мотивів.
ТЛ: міфологізм,
асоціативність.
|
02.12
|
|
29
|
Осип Турянський “Поза межами болю”. Історичний матеріал Першої світової війни як
предмет художнього узагальнення. Гуманістичний, життєствердний пафос поеми у
прозі, його вселюдська значимість і всеохопність.
ТЛ: поема у
прозі.
|
09.12
|
Напам’ять
“Дороги”, “Різдво”
|
30
|
“Празька поетична школа” української поезії та її
представники. Євген Маланюк “Під чужим небом”, “Стилет чи стилос?..” Художнє
осмислення трагічної історії України, ностальгічні мотиви, філософічність
поезій. Вірші про призначення поета і поезії. Символічні образи.
|
09.12
|
Зошит
|
31
|
Контрольна робота з теми «Творчість Остапа Вишні, Миколи Куліша, Богдана-Ігоря Антонича, Євгена Маланюка (відповіді на
запитання).
|
16.12
|
КР запит
|
32
|
ПЧ Проза У.Самчука, Т.Осьмачки, Д.Гуменної, Наталени
Королевої.
|
16.12
|
ПЧ
Тематична
|
|
ІІ семестр
|
|
|
33
|
Іван Багряний. Основні віхи життя й творчості митця. «Тигролови» як український пригодницький роман.
|
|
|
34
|
Проблема свободи й боротьби за своє визволення у
романі «Тигролови». Жанрові особливості.
|
|
|
35
|
Олександр Довженко. Відомий
у світі кінорежисер, засновник поетичного кіно. Романтичне світобачення.
Соцреалістичний канон і новаторський естетичний пошук. Національні та
загальнолюдські проблеми
|
|
|
36
|
Історія написання «Зачарованої Десни»,
автобіографічна основа, сповідальність оповіді. Поєднання минулого і
сучасного. Два ліричні герої: малий Сашко і зріла людина. Морально-етичні
проблеми, порушені в кіноповісті.
|
|
|
37
|
“Україна в огні”. Поєднання лірико-романтичного, виражального
начала з публіцистикою, доля народу крізь призму авторського бачення і
оцінки.
ТЛ: кіноповість,
публіцистичність.
|
|
|
38
|
Контрольний класний твір за мистецькою
спадщиною І.Багряного та О.Довженка
|
|
ККТ
|
39
|
Українська література у другій
половині ХХ ст. Спроба подолати канони
соцреалізму. “Закулісний” розвиток модернізму, опозиційні прояви різних
стильових тенденцій. Явище “шістдесятництва”,
нью-йоркська група, постшістдесятники, українська “химерна проза”. Пошукове
розмаїття сучасної літератури. Тенденції постмодернізму.
ТЛ: соцреалізм, модернізм (повторення) і постмодернізм.
|
|
|
40
|
Василь Симоненко “Задивляюсь у твої
зіниці…”, «Я…»
Творча біографія митця (“витязь молодої української поезії”).
Традиційність його лірики. Образ України, громадянський вибір поета. Мотив
самоствердження людини у складному сучасному світі, її самодостатність і
самоцінність (“Я...”).
ТЛ: віршові розміри (повторення).
|
|
Напам’ять
«Лебеді материн-ства»
|
41
|
Дмитро Павличко
“Два кольори”. Основні відомості про поета, перекладача. Громадянські
мотиви лірики. Образно-притчевий зріз часу, історії народу, проблеми нації,
окремої людини. Пісня «Два кольори», яка стала народною.
|
|
Напам’ять
«Два кольори»
|
42
|
Іван Драч “Балада про соняшник”. Невтомний шукач
нового змісту і нової форми в поезії. Переосмислення жанру балади. “Балада
про соняшник” – поетичний роздум про суть мистецтва, процес творчості.
Символічність образу соняшника, сонця.
ТЛ: балада (повторення)
|
|
Напам’ять
«Балада про соняшник»
|
43
|
Контрольна робота з теми «Творчість
В.Симоненка, Д.Павличка, І.Драча» (тест).
|
|
КР
|
44
|
Микола Вінграновський
“Сеньйорито акаціє, добрий вечір...”. Коротко про поета, прозаїка,
кіномитця. Учень О.Довженка. Інтимна лірика митця. Збірка інтимної лірики “Цю
жінку я люблю”.
|
|
|
45
|
Ліна Костенко.Творчий
шлях. Особливості індивідуального стилю (філософічність, історизм мислення,
традиційність, інтелектуалізм, публіцистичність)..
|
|
|
46
|
“Страшні слова, коли
вони мовчать” – ліричний роздум про значення слова в житті
людини, суть мистецтва
|
|
Напам’ять
|
47
|
“Вічні”
українські фольклорні типи, новітнє переосмислення традиційної ситуації,
образи-архетипи як атрибути української свідомості (“Українське альфреско”).
|
|
|
48
|
Інтимна
лірика як спонука до роздумів про суть кохання. (“Хай буде легко. Дотиком пера…”). Пейзажна і філософська лірика. («Я вранці голос горлиці
люблю…»,, “Недумано, негадано…”)
|
|
|
49
|
Історико-фольклорна основа історичного роману у віршах “Маруся
Чурай”. Духовне життя нації
крізь призму нещас-ливого кохання.
|
|
Напам’ять
уривок
|
50
|
Центральні проблеми історичного роману
у віршах “Маруся
Чурай”: митець і суспільство, індивідуальна свобода людини.
ТЛ: роман у віршах, образи-архетипи.
|
|
|
51
|
РМ
Письмова творча робота «Моє ставлення до поезії Ліни Костенко»
|
|
РМ
|
52
|
Василь Стус “Мені зоря сіяла нині
вранці…”, “Крізь сотні сумнівів я йду
до тебе…”. Поет як символ незламного духу,
збереження людської гідності. Загальний огляд творчості. Узагальнені образи
крізь призму індивідуальної долі. Основні тематично-проблемні лінії: душа
людини “перед вічністю високого неба” (відчуження від світу, проблема вибору,
стан трагічної самотності і активної дії, формування себе);
|
|
Напам’ять
“Мені зоря
сіяла нині вранці…”
|
53
|
Василь Стус “Господи, гніву пречистого...”, “О земле
втрачена, явися…”, “Як добре те, що смерті не боюсь я…”. Атмосфера
розтлінного духу тоталітарної системи; Україна-мрія і Україна знищена,
скорена. Поезія Стуса – зразок “стоїчної” поезії у світовій ліриці.
ТЛ: метафора (поглиблено).
|
|
Напам’ять
“Як добре те, що
смерті не боюсь я…”
|
54
|
Контрольна робота з теми «Творчість
М.Вінграновського, Ліни Костенко, В.Стуса» (тест)
|
|
КР
|
55
|
Інтенсивний
розвиток української прози (твори В.Дрозда, Є.Гуцала, В.Шевчука,
Гр.Тютюнника, А. Дімарова, О.Гончара,
П.Загребельного та ін.). Її новаторські особливості. Національна специфіка.
Розмаїття тематики й жанрове розмаїття.
Олесь Гончар. Загальна
характеристика доробку
О.Гончара-романтика. Творчий злет у 60-ті роки. Його громадянська і життєва позиція, роль у
духовному відродженні нації.
|
|
|
56
|
Краса і сила кохання як матеріал
художнього осмислення. Узагальнений образ миті життя, філософія миті щастя
людини у новелі О. Гончара “За мить щастя”.
|
|
|
57
|
Новела-засторога “Залізний острів” з роману «Тронка». Символіка танку юних
Віталика і Тоні на розпеченій палубі затонулого крейсера (гуманістичні
цінності під загрозою цивілізаційних процесів).
ТЛ: новела, роман та його види.
|
|
|
58
|
Григір Тютюнник “Три зозулі з поклоном” - “вічна”
тема “любовного трикутника” в новітній інтерпретації. Образ любові як
втілення високої християнської цінності, яка вивищує людину над прагматичною
буденністю, очищає її душу.
|
|
|
59
|
Зміщення часових площин як художній
засіб. Роль художньої деталі в розкритті характеру, ідеї.
ТЛ: художня деталь (поглиблено).
|
|
|
60
|
РМ Диспут на тему «Чи буває
безкорислива любов?»
|
|
|
61
|
Валерій Шевчук “Дім на горі”
(повість-преамбула)
Життя і творчість митця. Композиція
роману-балади “Дім на горі”. Використання традиції європейської балади.
Барокові притчеві мотиви і символи. Жіноче начало і чоловіче у творі.
Притчевість образів, епізодів.
ТЛ: бароко, притчевість, символічність (поглиблено),
роман-балада.
|
|
|
62
|
УКРАЇНСЬКА
ІСТОРИЧНА ПРОЗА. Історичні твори
З.Тулуб, П.Загребельного, Р.Іваничука, Ю.Мушкетика, І.Білика та ін.
П. Загребельний “Диво” (скорочено). Історична
основа й художній вимисел у романі “Диво”. Софія Київська як історична
пам’ятка та художній символ.
|
|
|
63
|
Образ Сивоока (проблема творчого
начала в людині, свободолюбства, людської гідності). Князь Ярослав Мудрий
(проблема влади й людини). Наскрізні проблеми: людина перед вибором, людина у
процесі самопізнання та самоствердження, людина-творець.
ТЛ: історична правда і
художній вимисел (повторення).
|
|
|
64
|
РМ
Письмова творча робота проблемного характеру «Проблема влади і людини» (за
романом П.Загребельного «Диво»)
|
|
|
65
|
Контрольна робота з теми «Творчість
О.Гончара, Г.Тютюнника, В.Шевчука, П.Загребельного» (відповіді на запитання)
|
|
КР
|
66
|
СУЧАСНА
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА (огляд)
Історико-культурна
картина літератури кінця ХХ – початку ХХІ ст. (на шляху до нового
відродження). Літературні угруповання (Бу-Ба-Бу, “Нова дегенерація”, “Пропала
грамота”, “ЛуГоСад” та ін.).
|
|
|
67
|
Творчість
Г. Пагутяк, Ю. Андруховчиа, О. Забужко, І. Римарука, В. Слапчука та
ін. Утворення АУП (Асоціації українських письменників). Література елітна і
масова. Постмодернізм як один із художніх напрямів мистецтва 90-х років, його риси. Сучасні часописи та альманахи.
ТЛ: постмодернізм
(повторення).
|
|
|
68
|
Українська російськомовна поезія (огляд)
Українська тематика у творах Миколи Ушакова («Стихи
о Шевченко» та ін.), Леоніда Вишеславського («Мова» та ін.), Бориса Чичибабіна («С Украиной в крови…»,
«Тарас» та ін.) Леоніда Кисельова («Я позабуду все обиды…», «Цари», «Язык не может сразу умереть…» .
|
|
|
69
|
ЛІТЕРАТУРА РІДНОГО КРАЮ
Ознайомлення з письменниками-земляками та їхніми
творами.
|
|
ПЧ
|
70
|
Бесіда про твори, вивчені упродовж
навчального року. Зосередження уваги на їхніх художніх особливостях,
новаторстві (на тлі відповідного відрізка часу).
|
|
|